Pages

Tuesday, August 3, 2010

Memori Tercipta Episode 3

Hallo...who are you guys????


ehm..Entry ari nie nak menceritakan berkenaan keseronakkan yang akan anda rasai apabila anda menolong rakan-rakan anda apabila mereka dalam memerlukan...

Saya just nak kongsi je...bukan la nak cakap "im the saviour of the mankind"....not like that...just "Sharing is caring" ....Ehm dalam around pukul 9.45 pm my friend (hananis)...men miscall...aku ingat pehal...aku pon main-main miscall balik dengan dia...he3...past2 dah x jadi kerja...aku pon terus call dia...

"oit.hananis,nak ape weh"?
"weh..aku nak pinjam lappy ang la....leh x?aku nak wat bio-song..."
"ok...okeh..bagi aku 5 minute aku turun g dataran k!"
"thxs weh rashid..."

5 minute kemudian

aku pun sampai di dataran pelajar ....dia orang tu geng(Ong) tengah sibuk menyiapkan bio-song...sebab bio-song tu assignment budak-budak hayat d Kolej Matrikulasi Pulau Pinang....

oh...asal aku sampai je....terus semua menyembang ...ha3(aku nie kaki sembang)

cian you all......sorry....lepeh tu bukan jadi bio-song....men tangkap gambo lak dia...he3...gambo-gambo nye seperti di bawah:



Ha....sorry..tenet slow=siput babi...so may be i will upload that picture later...
just simple entry...i will try to up-date my blog setiap ari...walaupun terpaksa bersengkang mata....but is ok..sebab tu entry pendek-pendek je...he3...sorry...but doa-doa lah supaya saya dapat menulis blog yang terbest buat anda semua....

That from me..Papaii

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails